Study- Sunday

Det vart ingen bloggning igår för att jag satt med både plugg och en en teckning i knät. Gjorde i ornding en asgod lite macka med ost, paprika och tomater som jag satt och åt på en stund under pluggandet. Jag var duktig och lyckades preja ner brödskivorna i brödrosten så att de vart härligt krispiga.



Biologi-provet gick bra iaf, fick bara hjärnsläpp på en fråga, men kom till slut på svaret:
"Muskelinflammation, hjärninflammation...? Neeej, hjärtinflammation, hjärnhinneinflammation? Men vafan... Just det, hjärtmuskelinflammation!"

Så duktig var jag. Bra att vi fick sluta tidigare idag, sjukt länge sen man kom hem med 13.10-bussen! Den här veckan ska vi hålla på med texterna inför svenska-nationella, vi började idag. Verkligen drygt, ännu tråkigare blir det för att man inte får vara i en grupp med någon som man verkligen kan diskutera med.




Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg, allt väl? :)

2011-01-31 @ 17:22:32
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0