I think of death

Tog dessa bilder ute i mörkret igår kväll då jag försökte knäppa kort på månen. Månbilderna vart inge lyckade för att det var för mycket grenor och sånt i vägen.




Ointessant fakta:
Ph 1
: s1/30, f/3.2 och ISO400
Ph 2: s1/30, f/4.5 och ISO800
Ph 3: s1/30, f/4.0 och ISO400

Nu är det så att jag behöver er hjälp, kan ni svara på en fråga? Av någon anledning så ser jag min meny längst ner på min blogg istället för högst upp till höger, men jag vet att jag inte har ändrat någonting i designen. Är det samma sak för er? Annars är det väl bara min data som håller på och dampar då. 


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga bilder! Riktigt fin blogg också.



Jag hade tänkt tipsa dig om en väldigt bra hemsida där man kan samla ihop lätta poäng till presentkort på bl.a H&M, Åhléns, KICKS & Nelly.com. Jag har fått presentkort därifrån på nästan 1000kr, så det funkar till 100%!

Bli medlem här: http://www.gratismakeup.se/?r=169547

2011-01-21 @ 23:11:47
URL: http://www.gratismakeup.se/?r=169547

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0