Tuesday, go and break my heart

Ingen bra dag, allt har bara varit så sulligt. Imorgon så har vi friluftsdag och vi hade tänkt att fiska, men nu så har vi bytt till Kajvall istället. Vi ville inte direkt sitta och fiska om det ska bli 15 minusgrader. Så nu blir det kajvall för typ sjätte året i rad? Tror vi har åkt till kajvall varje år sen i 4:an.
Antagligen blir det bara jag och Carro ändå, det är några som hade tänkt att vara "sjuka". Vill sjukanmäla mig imorgon jag också, men nej, det ville inte mamma. Man tycker jag att efter ha varit sjuk och varit hemma från skolan kanske 4 dagar sen i 3:an borde man väl få kunna slippa en dag?

Nej, nu ska jag fortsätta på "This is me", är uppe i runt 2600 ord nu.


En av bilderna som togs i lördags.


Kommentarer
Postat av: daniela

ditt hår <3

2011-03-01 @ 11:48:19
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0