Motsatsen till bra

Har suttit vid datorn och försökt lära mig något nytt på gitarren, gitarrlektionerna går inte så bra direkt. Men blir så himla sur när jag spelat ett tag för att jag får så jävla ont i nacken. Avslutade ingenting jag började, så blir det typ alltid.
Självklart så fick man göra nationella Svenska idag, den muntliga. Varför jag? Varför måste jag just göra idag, ville verkligen inte. Plus att jag inte var uppmärksam på någonting när vi lyssnade på skivan, kan man inte få veta om det är en själv som ska göra muntliga innan man börjar lyssna? Blir så sur.

Bloggen är en ett bra ställe att få ut lite ilska..


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-02-18 @ 18:48:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0