Monday

 
Kolla vilka söta klasskompisar jag har! Sara- Johanna- Idil.

Idag fick vi reda på biologiprovet, vi kan väl säga att det inte gick så bra för oss alla. Men vi håller humöret uppe, inga sura miner här inte!
Efter skolan så åkte jag till Hudik fram och tillbaka. Jag skulle nämligen köpa en ny foundation. Fast jag bär inte smink för att jag vill det, utan för att jag verkligen behöver det! Använder foundation för att jag är så himla röd i ansiktet hela tiden. Jag och Carro diskuterade lite om det idag, att det borde väl finnas något typ av piller/medicin som kan ta bort det?

Men iaf, det är anledningen till att jag inte vill lägga mycket pengar på smink. Egentligen vill jag inte använda det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0