Kanske inte det bästa när man är frusen



När jag kom hem så skar jag upp ett päron och en blodapelsin, sen så la jag två kulor glass på toppen. Ritktigt smarrigt vart det. Men det kanske inte var det abslut bästa när man redan frös.

Nu under kvällen har jag suttit och försökt lära mig "grenade" med Bruno Mars på gitarr. Det har faktiskt gått väldigt bra, kan verserna och halva refrängen. Måste komma på någonting som jag kan sjunga/spela på audition till Estetiska Musik också... Men det känns lite onödigt, för att jag tror jag kommer in på mitt första val, musik ligger på tredje. Men det skulle ändå vara kul att få höra vad de tycker.

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

vad gott :D

2011-02-28 @ 17:59:14
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0