I'm infected

Det måste vara något allvarligt fel på mig. Igår så klämde jag i mig 4 bitar kladdkaka och efter skolan idag så köpte jag en 200g marabou Digestive. En bulle slank också ner nyss utan några problem. Om jag inte slutar nu så kommer jag rulla fram snart. Inge mer sötsaker för mig nu på ett tag.
Men alltså, det är något konstigt med mig. Har ont i huvudet och magen skitofta också av någon anledning? Att jag har ont i huvudet i skolan kan vara p.g.a att jag anstränger ögonen ganska mycket när jag ska läsa på tavlan och sånt, är lite närsynt. Men det är inget som stör mig annars, bara i skolan. Att jag helt plötsligt för ont i magen vet jag inte alls vad det kan bero på? Det förvånar mig inte om en alien kravlar sig ut ur min bröstkorg snart..

Nu tror jag att jag ska fortsätta på min lilla amatörmålning (jag menar det, väldigt liten) jag började på igår. Det kanske blir lite plugg senare också, har hemstudiedag imorgon men jag ju börja lite smått.


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej sötis!

Idag är det 14 ♥ februari.



Kärlek till er alla



Ha en söt och trevlig valentines day :)

2011-02-14 @ 19:53:11
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0