Hemstudiedag

Råkade sova lite för länge idag, hade tänkt att kliva upp vid 10 men istället blev det 11.30. Sen så tog det ett tag för mig att komma igång med skolarbetet. Först ville jag se Ellen degeneres, sen Lost och..... sen tog jag fram idrottskompendiumet.



Tyckte att det var lite svårt ändå, frågorna alltså. I alla fall dom som frågar en själv, jag kan väl ingenting om träning? Jag är det lataste personen jag vet. Det enda jag kan göra är att ta ett litet pass på vår uråldriga motionscykel. "Orkar" inte svara klart på frågorna, det får bli i helgen. Jag har ju enda till lovet på mig. Åter igen, lathet kallas det.

Mamma var uppe på Dollar och köpte målardukar åt mig idag iaf (yippie), funderar på att måla ett porträtt av Lady Gaga, någon cool bild.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- lycka till !

2011-02-15 @ 17:28:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Besök gärna min helt nya INREDNINGSBLOGG!!!! Inspiration och tips. Äntligen har Sverige fått en bra Inredningsblogg med sinne för smak. KOLLA!



rebeccasinredning.devote.se

2011-02-15 @ 19:39:53
URL: http://rebeccasinredning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0