Hemma från Kajevall

Nej, det här var inte roligt. Satt bara inne hela tiden medan alla andra gick ut lite då och då för att åka pulka. Pulka har aldrig varit mig grej. Om man spenderar tiden på någon "vintersport" som skateboard, längdskidor eller slalom så ska man ju få ett "plus i kanten". Tror inte ett smack på det. I sjuan så åkte jag längdskidor och jag har inte hört något från Lollo att det har gjort något bättre i mitt idrottsbetyg.
Visst skulle jag kunna ha åkt längdskidor idag om jag fick låna utav någon, det är inte att jag absolut inte ville göra någonting. Men allvarligt så pallar jag inte att än en gång få behöva fråga folk om jag kan låna utav dom. Plus att idag fick jag så sjukt ont i huvudet. Har fortfarande lite ont.


Blir alltid lika förvånad när jag ser att min mobil faktsikt tar ganska bra bilder i dagsljus.

Det vart bara jag och Carro i Kajvall, men vi hade jag alla fina flickor från C där också. Hela dagen blev ett stort fikakalas, köpte lite lösgodis igår och imorse en bonaqua och 5-pack med små citronmuffins.



Johanna och Ebba på bilderna. Här satt vi alltså och bara tjockade i oss. Det blev en sjukt dryg dag, att bara sitt i 4,5 timmar gör en väldigt trött. Blev så lycklig när folk sa att bussen tillbaka redan hade kommit.

Sen när vi var i Ljusdal så fick jag vänta på bussen hem, då kom bussen alldeles för tidigt så det var sjukt nära att jag missade den. Busschaffören hade glömt att åka upp till Gärdeåsenskolan, så därför måste den vända och åka upp dit efteråt. När någon plingade glömde han att stanna också? Sen när jag skulle av ville han inte öppna dörren, han var helt döv! Har en stark känsla av att han kanske var berusad? haha.

Kommentarer
Postat av: FRIIDA

Var gärna med i dagens blogg! :D

2011-02-23 @ 17:02:46
URL: http://fayys.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg:)

2011-02-23 @ 18:08:37
URL: http://ronjaarvidsson.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- fin header du skaffat!

2011-02-24 @ 01:45:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0