BEN & JERRY'S



På grund av "snöstormen" igår så var det många som hade problem med att komma till skolan. Min brorsa slapp till och med för att tågen inte kom iväg. Jag slapp däremot inte hela skolan, men iaf sista lektionen så vi fick slua lite tidigare.
Då gick jag och Carro till FIFTY och kollade på lite kläder. Carro hade redan shoppat där igår, men jag gick hem med kavajen jag pratade om och en tröja (ni kan få se imorgon, kameran är död). Sen så gick till Coop och köpte en Ben & Jerry's som vi delade på, mumsigt. Hon följde med mig hem men kunde inte stanna så länge, glasspaketet vart tomt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh vad gott det hade vatt nu :D

2011-02-12 @ 11:53:38
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0