Sturmsgården

Åkte iväg med hela gänget på NA, ettor, tvåor och treor, till Sturmsgården för att "leka". Det vart väl typ en 5-Kamp med åtta lag. Lärarna var ett utav lagen. Det var väl ganska kul ändå, ska inte säga att det var det värsta jag varit med om direkt. Det var bara att solen stekte rejält och jag klarar inte av att vara ute i solen för länge.

Tog några bilder med mobilen fast jag funderade på att ta med kameran, men jag visste inte riktigt var vi skulle få lägga våra väskor någonstans. Vill inte att värdesäker bara ska ligga och drälla.

'

Haha, vårat lag kom på delad fjärde plats med lärarna, och dom ba: "Då får ni komma fram och ta en varsin tomat!". Ett riktigt bra pris, kan ju bli sallad till ikväll, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0