Föräldrafritt i 3 veckor



Har idag kämpat med en läxa i engelska, tänk att det kan vara så svårt att få ner saker på papper ibland? Har också fått lite gjort på porträttet, ska se till att rita mycket på det i veckan. Imorgon så är det en ganska lugn dag, har bara runt 3-4 lektioner och slutar 14.15.

När jag kommer hem så kommer det bara vara jag hemma. Mamma ska nämligen åka på något rehabiliteringsläger för folk med reamatism (stavning?) i Gävle under tre veckor. Så det är jag som kommer att få göra all mathandling -och lagning framöver, kulkul. Hon kommer i alla fall hem på helgerna, tur är väl kanske de. Vet inte om jag kommer palla "bara brorsan" alltför länge, haha!


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Lost reunion i serien Hawaii Five-0? :)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Då åker hon till min stad! ;)

2011-08-29 @ 18:36:05
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0