Super Mario



Gissa vad jag har gjort i två timmar? Okej, om ni har läst rubriken så vet ni ju redan.
Har suttit med brorsam och spelat på vårat gamla Nintendo, vilka minnen det väcker. Fast det var mer han som spelade, jag tittade mest på och bara: "Men ta den där då!", "Jag tror jag såg en röd peng!" och "Akta kvicksanden!".

Det är (kan man säga) sista dagen på påsklovet, och det känns som att jag inte har hunnit med ett skit! Redan imorgon så måste jag ta och skriva lite på Spanska-arbetet som vart uppskjutet till nästa vecka. Måste ringa till Carro och fråga vad jag hade skrivit, hade noterat lite saker i hennes skrivbok..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min bloppis! :)

2011-04-30 @ 16:33:46
URL: http://nrkpgbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0