Servettvikning?

Jag trodde inte att det hade gått 6 dagar sen sist som jag skrev här på bloggen, men det var visst. Förlåt för det. Har varit så himla trött och inte orkat helt enkelt. Har varit i skolan alla dagar sen i fredags i alla fall och det har gått bra. Lunginflammationen är troligvis borta snart.

Idag så hade vi engelska-nationella-uppsats. Ämnena var jättetråkiga så det var ett minus, men hoppas att jag lyckades skriva ihop någonting bra ändå. Sen så hade vi Hemkunskap ett tag, missade lite p.g.a nationella. Men vi planerade för trerätters-middagen som vi ska ha. Det är anledningen till att rubriken heter "Servettvikning?". Har provat lite olika vikningar som vi kanske kan använda till middagen.



Lyckades jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0