Klassfoto

Satt knappt någonting vid datorn i Onsdags så därför skrev jag inte det här då. Det var skolfotografering för alla nior i onsdags, plus att vi skulle ta enskilda kort också som jag inte gjort sen i 6:an. Därför var jag väldigt nervös inför det. 
Våran klass gruppfoto blev det femte kortet då killen på min vänstra sida plötsligt flyttar sin hand precis innan kortet togs. Därför hajjar jag till lite och mitt leende blir en aning förvånat, men annars så är det här nog det bästa skolfotot under högstadiet. Här är ett mobilkort på fotografiet som jag har snott från Johannas blogg:

 

Kommentarer
Postat av: samira

Nice blogg. Kika gärna in min:)

2011-04-24 @ 13:29:06
URL: http://sami.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0