Avundsjuk!



Gissa om jag är avundsjuk!?
Jag vill också kunna spela såhär... träning ger färdighet eller hur? Men den stora frågan är ju hur man kommer på någonting sånt här? Han spelar allt i ett kan man säga. Det finns många videos med han på youtube, detta är bara en av dom. Plus att han har någon ascool gitarr (lite klumig, men ändå) som har typ som en inbyggd harpa.
   Kom på nu att jag inte har gjort någon ny video med "Somewhere over the rainbow", kan låten nu. Vi får se om jag gör det eller inte.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, vill också kunna spela sådär bra! Jag kan bara grunderna typ, haha. Men övning ger färdighet, absolut :)

2011-04-19 @ 11:16:41
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0