Nikon COOLPIX P100

Har nu hittat en sån himla cool digitalkamera som jag måste bara ha. Den är precis lika bra som en systemkamera och kan filma i Full HD. Alltså, jag är kär!





Man kan dra ut skärmen och vrida den både upp och ner. Så man kan till exempel se skärmen när man tar kort från en svår vinkel. Dessutom så har den ett öga man kan titta igenom också.




   Den kan zooma upp till 26x, kolla det där objektivet! Det dåliga är väl att man inte kan byta objektiv, men varför ska man göra det? För mig är det viktigt att en kamera ska kunna filma, så om jag skulle köpa en systemkamera som kan det, skulle nog priset ligga på runt 5000:-? Så mycket vet jag inte om jag vill lägga ut på en kamera.
  
Den här kostar dock bara 2990:-. Jag måste ha den här, min nya älskling!


Kommentarer
Postat av: ellen

Om du inte redan har köpt en så har jag har en sådan kamera. Har tänkt på att sälja den för att jag vill ha en annan kamera som jag har tittat på. Men för vilket pris jag ska sälja den vet jag inte riktigt än.



Allt funkar som den ska när jag köpte den.

2011-04-10 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0