Volleybollturnering

Idag hade vi volleybollturnering då!
Vi tjejer verkligen överträffade oss själva, vi trodde att vi skulle vara urkassa med tanke på hur det har gått på träningarna inför turnering. Ändå lyckades vi komma i final med tjejerna i 9B. Där så vann de första setet och vi vann det andra. Så det stod alltså lika. Vi var hur nära som helst att vinna, de vann de sista setet med 23-25. Men jag var ändå sjukt glad. Vi kom tvåa och så vann vi ju FAIR PLAY.

Dessutom så vann vi priset för bästa utklädnad, som sagt är det lite av en tradition att man klär ut sig lite på volleybollturneringen i 9:an. Såhär så vi ut:


Ser ut som en jätte! Fattar inte hur lång jag har blivit!


På denna bild sticker jag ut en aning, visste inte vad de gjorde för miner de andra! Ville inte bloda ner mitt linne, hade inte hittat något hemma som jag kunde förstöra. Mina sår är dålda av mitt hår.


Har inte tagit bort sminket än, så här är en liten bild på hur det såg ut. ÄCKLIGT!

Carro var nog anledningen till att vi vann bästa utklädnad, hon såg riktigt sjuk ut!


Om inte ni fattar, så skulle vi se ut som tjejer som har blivit mördade. Jag hade ju ett skotthål i pannan och ett knivsår. Men ser dock inte så bra på bilden.

Detta var alltså våran sista turnering på Stenhamreskolan. Det hade ju varit roligt att ha vunnit och fått spöa skiten ur lärarna på tisdag.


Kommentarer
Postat av: helena

najs, vi har också volleybollturnering på våran skola med utklädnad, :D



Bild på hur vi såg ut!

http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/2010/december/avatar.html

2010-12-27 @ 21:53:02
URL: http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0