Julshopping

   Kände verkligen träningsvärken i morse. Har lyckats få blåmärken på tummarna och ena handleden också. Idag så har jag iaf varit i Hudiksvall och letat lite efter julklappar utan så värst bra resultat, hittade lite smått och en tunika till mig själv.
   Vädret var inte det bästa, blåste och snöade. Jag och mamma åkte med Rune och hans syster Ulla, men dom skulle till deras pappa som låg på sjukhuset så jag och mamma gick själv större av tiden. Bland annat satt vi och åt pizza inne på AMANDA'S, de har hur goda pizzor som helt och snålar inte med osten!



Nu känner man verkligen att det är jul, längtar till mellandagarna för då ska jag köpa ny kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0