Bloggen har fått lida..

   Man kan helt enkelt säga att bloggen av fått lida på grund av att jag inte har varit på något vidare bra humör. Det har inte varit för att jag inte har haft någonting att blogga om, det har hänt ganska mycket faktiskt. Bland annat har AJO (lärare) visat oss fräscha delar från en nyslaktad gris, visst låter det trevligt? Tyckte ändå att det var ganska intressant, vi fick ju se hjärta, lungor, lever och njurar. En sak jag inte var beredd på var när AJO blåste upp lungan, trodde absolut inte att det skulle se ut som det gjorde!?

   Åkt på en försylning också, precis innan volleybollturneringen som är nu på fredag. Det är en tradition att på 9:ornas turnering så brukar man klä ut sig inom laget. Inte allt för mycket, men ska ju ändå kunna spela. Men vi ska iaf vara döingar, tjejer som har blivit mördade. Just nu sitter jag med ett skotthål i pannan, testat lite sminkning.

Hoppas ni har orkat läsa! Tråkigt med inlägg utan bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0