Theo James

    Jag ser bilder på baler och studenter överallt nu känns det som, och här sitter jag, min bal är på söndag och jag tar inte studenten förrän om 10 dagar, hur konstigt är inte det när jag fick mina betyg satta de 28:e maj? Vi har absolut inga lektioner, det är bara att vänta till studenten. Och medan jag väntar, då passar jag på att rita, because no more lessons means no more tests and no more studying!
 
    Testade på att rita ett porträtt med de nya färgpennorna, och med tanke på att jag inte försökt mig på ett färgporträtt på flera år, så fick jag till hudtonen rätt så bra. Att blanda färgpennorna för att skapa den perfekta huden är verkligen inte lätt och det finns fortfarande rum för förbättringar! Men jag är riktigt sugen på att göra fler såna här porträtt i sommar, kanske ta lite beställningar? Det ser ut som att jag inte för något sommarjobb och jag kan behöva allt jobb jag kan hitta...
 
    Valde i alla fall att rita Theo James, my most recent crush (he's adorable!).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0