S. Baker

    Ritade klart en liten teckning av Simon Baker på Bilden förra veckan, det var bara ett sidoprojekt jag började med när jag inte hade lust att göra det riktiga uppgiften, haha. 
 
 
    Den här veckan har jag slitigt med en svenska essä som jag verkligen inte ville skriva... Men den är så gott som klar nu och det känns bra, trots att jag tycker att den suger. Men jaja. Till någon roligare, på biologin har vi labbat med blod, haha, är det konstigt att jag tycker det är kul? Jag vill ju bli läkare, so that's my excuse. Vi tog några blodprov och tog reda på våran blodgrupp, glukos-värde och hemoglobin-värde. Min blodgrupp var A+, det visste jag inte innan. Känner mig inte så speciell, det är den vanligaste i Sverige.
 
    Skolveckan avslutades med en riktigt flummig engelskalektion då vi försökte skriva sonetter. "Försökte" var det rätta ordet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud, jag vill ha dina teckningskunskaper!
Det skulle vara jätteroligt om du ordnade ett inlägg med gamla bilder som du har ritat!? :D

2014-02-02 @ 22:42:10
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0