Sammy

    Imorse så tittade jag på det senaste avsnittet av Supernatural och igår ritade jag klart Sam Winchester, tur var väl det, för just nu är jag så sjukt arg på Sam att jag nog inte skulle velat sitta och rita! Jag vill bara ge Supernatural's skribenter en smäll i huvudet! Hur tänker dom!? Varför ger dom hela fandomet så himla många anledningar att inte tycka om Sam, my baby, det påverkar till och med mig! Haha, ni förstår inte alls vad jag pratar om, men jag behövde ventilera lite... och det är så synd om Dean också.. Supernatural physically hurts me.
 
    Jag kan i alla fall säga att jag tycker om teckningen, njöt verkligen av att rita hans hår, aahhh... det är ju så härligt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0