Hannibal, work in progress.

    Jag började titta på serien Hannibal för några veckor sen och satt som fastklistrad vid första avsnittet, som vanligt då, när jag börjar titta på en ny serie. Måste ändå säga att jag väljer serier med omsorg, haha, gör alltid en massa research innan, kollar upp recensioner, skådespelare, vad tittarna tycker osv. Det brukar alltid leda till en riktigt bra serier! 
    Huvudrollerna i Hannibal har Hugh Dancy och Mads Mikkelsen, och de är ju hur fantastiska som helst. Det är Mads Mikkelsen (som för övrigt är dansk) i rollen som Hannibal Lector som jag håller på att rita just nu. Han är så otroligt läskigt charmig och manipulerande som Hannibal... ryser. Älskar Hugh Dancy i rollen som Will Graham också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0