this day started badly

    Hade det riktigt trevligt med tjejerna på bion igår, med 3D-brillorna på och sittandes på andra raden i biosalongen. Iron Man 3 var faktiskt riktigt bra! Helt klart värt pengarna. Och när jag kom hem så tittade jag på Silver Linings Playbook och den var bra den också. Gårdagen var riktigt kul alltså, hann till och med ta kort på de första blommorna ute på gården. Det är dem som är här nedan.
 
    Men p.g.a. att gårdagen var så lyckad, var det väl nästan dömt att något skulle gå snett idag. Jag har en tendens att försova med på riktigt viktiga dagar. Idag skulle jag infinna mig i aulan klockan 08.50 för att skriva engelska-nationella. Vad gör jag då? Jo, jag vaknar, känner direkt att klockan är alldeles för mycket, jag vänder mig om och ser att det står 08.30 på klockradion.
    Det blev alltså fart på mig imorse. Bussen klockan 08.20 hade jag missat, och ensam hemma som jag var så ringde jag till mamma, men ingen svarade. På tredje försöket så svarade hon, och tur var väl det. Klockan 08.49 så var jag i aulan, nyvaken och allt. Det gick verkligen undan, är fortfarande sjukt förvånad att jag hann. 
 
Canon eos 600dCanon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS II.
 
    Som ni kanske ser så har jag gjort bloggen ännu lite bredare, för att få plats med större bilder. ÄLSKAR STORA BILDER. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0