herregud, så tiden går

   Det var väldigt länge sedan jag skrev nu, men har haft sjukt mycket att göra i skolan, samtidigt som jag varit förkyld och haft bihåleinflammation. Hade huvudvärk i flera dagar och sen när det var över så hade jag jättemycket att försöka ta igen i skolan. Det är ett under att jag skrev klart en engelskauppsats och hann plugga till ett historia-prov. Satt uppe till två på natten i torsdags... inte bra.
 
   Men kan med glädje säga att jag är klar med målningen av Simon Baker. Det var ju bara håret kvar, så jag satte mig vid 8-tiden igår och målade. Lovar att visa det imorgon, ska knäppa kort på den i dagsljus!
   Har alla haft det bra i helgen då?
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0