Filmkväll/natt!

Hade det riktigt roligt med Carro igår/idag! Redan innan jag kom till henne hade jag kollat på Edward Scissorhands (stavning?) och så kollade hon och jag på fyra filmer, haha. Vi nördade lite Wii också, och var ute och gick lite med Brolle vid 10-tiden.

Vi började med att kolla på Little Fockers.



Under kvällen och natten så blev det också att vi kollade på Skyline, All the boys love Mandy Lane och 8 Mile. Ska skriva lite mer om filmerna i ett till inlägg.



Vi gick upp till Carros rum klockan 5 efter att ha spelat MarioKart, shit vad jag suger på det! Vi funderade på att vara uppe hela natten för det var ju så himla ljust ute, men vi somnade iaf. Gud va vi flamsade.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0