A few yards away

En av de segaste skoldagarna jag någonsin upplevt...
Jag säger bara det, det är inte kul att ha svenska en hel dag. Vi håller på och pluggar till nationella proven som äger rum om ungefär tre veckor. Det känns som man nyss tänkte: "Vi behöver inte oroa oss, det är ett år kvar till nationella", NOPE. Kände att jag gjorde väldigt bra idag då vi har gjort större delen av läsförståelsen som niorna hade förra året. Känner att nu gäller det, jag vill ha mitt förbannade MVG!

Okej, nu till något helt annat. Visste ni att jag har en stor "blå" gran på våran gård? Jo, men det har vi.

   ISO 100, Slutartid 1/50.
  
   ISO 100, Slutartid 1/50.   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0