Gått så mycket att fötterna skriker!

Efter en heldag i Gävle så är jag nu sjukt trött, det hjälpte ju inte direkt att jag sov fyra timmar inatt heller. Men det vart en bra dag iaf. Vi var i Gävle klockan 10 då affärerna precis hade öppnat så det var inte mycket folk. Hade inte köpt en enda grej (var riktigt sur att jag inte hittat något) vid halv 12 då mamma och jag satt och åt på Mc Donalds. För övrigt så har "Donken" gått för långt, det finns nu en toalettkod på kvittot som man måste knappa in för att komma in på toaletten. Jag menar, allvarligt? Haha.

Det vart inte direkt någon storshopping, men lite vart det. Två blusar, en annan tröja, Ear Cuff och en ny mascara. Visar allt imorgon för det var för mörkt för att knäppa bra bilder när jag kom hem. Direkt när jag kom hem så gick jag på en liten promenad med Sara och Carro också.



Är väldigt dålig på att knäppa bilder, trots att jag spatserade runt där mellan affärerna i flera vändor. Men tog några på utsikten från Mc Donalds, då vi satt på övervåningen.



Kommentarer
Postat av: Penny ッ

Wow, måste bara säga att jag älskar dina teckningar först o främst. Definitivt hittat en ny favoritblogg :'3

O sen ang. koden på donken - alla som bor här går på toa inne på donken ist. för att betala 5kr inne på 9an, dock kan typ alla koden till toan ..såå, den koden hjälper ändå inte nått xD

2011-08-17 @ 19:49:56
URL: http://pennylomfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0