Interesting to say the least...

   Den här helgen har minst sagt varit både upp och ner... Jag jobbade på fredag kväll och hade lite ångest över högskoleprovet nästa dag, var orolig över om det skulle gå bra eller inte och om jag skulle kunna få någon sömn under natten. Klev upp 06:45 på lördagmorgonen efter bara fyra timmars sömn, lite panik då över tanken att orka sitta och skriva prov i 7 timmar. Jag hade sällskap av Therese som också skrev provet och dagen flöt väl på rätt bra. Som vanligt så kändes matten bättre än de verbala proven. 
 
    Klockan 17.00 började jag jobba, var hemma klockan 23.15 och fick då reda på att mamma akut fått ringa 112 under morgonen när jag skrev provet, då hade hon börjat störtblöda från näsan, förlorat asmycket blod som då både hade sprutat och runnit ner i halsen. Sån himla tur att hon klarade av att ringa efter ambulans, annars kunde det gått riktigt illa...
    Sen så rättade jag högskoleprovet, och det hade gått superbra, i alla fall på mattedelen! Blev jätteglad! Sen dagen därpå, på söndagkvällen vid 23.30 hände samma sak igen med mamma, det började blöda rejält och på grund av att vi inte har nån bil så fanns det ju inget annat val än att ringa ambulans ännu en gång! Nu ska hon i alla fall ta det riktig lugnt och så får vi hoppas att det inte händer igen. 
 
    Soo... That was my chaotic weekend. How was yours?
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0