Skull

Blyerts på A3.
 
    Med nöd och näppe så lyckades jag rita klart den här teckningen i fredags (det var sista dagen!). Den här veckan har jag verkligen inte gjort någonting annat än att suttit vid mitt skrivbord på rummet och varvat svenskaplugg, kemiplugg och ritande på den här döskallen. Det gick bra på svenskanationella och kemiprovet vet jag inte riktigt hur det gick... hoppas mitt ritande inte förstörde betyget alltför mycket!
 
    Teckningen blev skitcool tycker jag i alla fall, om jag har chans att vinna är en annan femma, det finns så sjuuuuukt många snygga bidrag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh du är ju så jävla duktig kvinna!!:o

Svar: Haha, tack så mycket Emma! :D Kram!
emmasartwork.blogg.se

2014-05-12 @ 16:44:45
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0