Taco night

    Tänkte dra till med rubriken "does these tacos taste funny to you?", men det får vara nog med Supernatural-referenser (men den serien har verkligen en för allt). Käkade tacos med mamma och brorsan, jag var alldeles för exalterad efter att ha sett finalen på Breaking Bad så jag bara måste berätta om den för mamma, som inte har sett ett enda avsnitt ska jag tillägga, så det slutade med att jag pratade om vad hela serien handlade om... nu har jag förstört det för henne om hon någonsin ville börja titta!
 
    Nu har jag alltså sett klart ännu en serie, har mixade känslor över det här avslutet. Kommer sakna Breaking Bad... med det var en bra final! Den där Walter White kan sina grejer! No spoilers. Den här sista säsongen har jag utvecklat en huge crush på Aaron Paul också, love him. Ska återgå till att titta på Youtube-videos med honom nu... haha.
 
 
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0