Graduation Dress

    Nu har jag äntligen fixat en studentklänning! Det kanske är lite tidigt, men det känns bra att ha det fixat och klart! Det blev ett jättesöt klänning i naturvit från River Island. Nu är det väl bara balklänning som saknas! Har spanat in en riktigt fin, men jag måste nog fundera ett tag till.
    Den här helgen har jag tagit det väldigt lugnt, tittat på Breaking Bad, målat, käkat tacos. Detta behövde jag efter att i veckan pluggat som en galning inför biologiprovet. Hade provet i torsdags och på fredagen så var vi i Sundsvall på Noliamässan. Jag kom hem med en hel massa kataloger om olika universitet och högskolor som jag ska bläddra igenom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0