If we burn, you burn with us

Vilka är taggade inför Hunger Games: Catching Fire? Inte så länge kvar nu. 19 dagar. Kände att jag bara måste dela med mig av den här bilden som dom släppte på Hunger Games facebooksida inatt, så otroligt vacker, a true piece of art. Önskar att mer affischer såg ut såhär. 
 
 
Imorgon börjar skolan igen, känner att lite ångest börjar byggas upp, men nu ska jag ta vara på den här kvällen. Titta på lite Supernatural eller Breaking Bad, eller så tar jag kanske och börjar titta på miniserien Band of Brothers som jag varit nyfiken på. Någon som har sett den? Hört att den ska vara svinbra, och att man inte behöver vara ett så stort fan att krigshistorier för att tycka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0