Catching Fire

I'm not blown away.. I'm demolished. - en favoritkommentar som jag läst om filmen, och jag håller fullständigt med!
 
    Igår var jag och kollade på Catching Fire tillsammans med Jonna och Carro, och vad finns det att säga... den var verkligen hur bra som helst. Filmen var så trogen till boken som den kunde vara. Tror att det här är allvarligt en av de bästa övergångarna från bok till film. Ögonblicken i boken som berörde en, berörde mig precis lika mycket på vita duken. 
    Skådesspelarna var perfekta, Jennifer Lawrence, stunning as always, Josh Hutherson... o my god, och Jena Malone... awesome, hon passade perfekt i rollen som Johanna Mason! Och människorna i biosalongen som inte tyckte om slutet, screw you, haha, och läs böckerna! Slutet var perfekt!
 
 
Nu ska jag iväg till fina Sara som fyller år idag, hela arton år! Grattis, Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0