trees

    Idag så hade jag min sista kemilektion för läsåret... det är helt sjukt! Trots detta så kommer jag troligen att skriva ett sista kemiprov den 3e juni, men jaja. Provet är frivilligt, men jag som ligger mitt emellan två betyg har chansen att höja mig. Men jag vet verkligen inte om jag har orken. Annars så har jag skrivit matteprov idag, och så har jag mattenationella på fredag. Mycket matte. Vet inte hur det blir med bloggningen den här veckan, jag ska plugga järnet inför nationella. 
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.

Kommentarer
Postat av: emma

ååh du e så duktig på att fotografera och du är så otroligt duktig på att rita!:o stryk skaru ha !:o hahah

2013-05-23 @ 13:04:29
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0