'sacrifice'

    Har nyss kollat på det sista avsnittet för säsongen av Supernatural. Har gått och väntat på att få se detta i flera dagar nu. Kanske inte låter som en lång tid, men när jag vetat att avsnittet visats i USA för en vecka sedan, så har jag knappt kunnat sätta mig vid datorn utan att vilja ta reda på vad som hände i säsongsfinalen. Bara titeln på avsnittet, 'sacrifice', gjorde mig alldeles nervös. 
 
Stackars Sam.. I want to give you a big hug!
 
    Och fasen vad bra avsnittet var! Sista scenen fick jag rysningar av, so intense. Nu kommer jag få vänta ända till hösten på säsong nio... Detta är nytt för mig. Jag som tittat igenom alla säsongerna på några månader! Nästan alla säsonger har slutat med en big ass cliffhanger (denna säsong var inget undantag!), men det har ju aldrig stört mig förran nu. Hur ska jag klara mig? Hur ska jag kunna vänta ända till hösten?!
 
Haha, hur nördig låter inte jag i det här blogginlägget? Men jag är faktiskt en stolt supernatural-nörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0