LONDON IN 18 HOURS

    Nu har jag packat det mesta inför imorgon, bara några småsaker kvar. Pengar har jag också växlat, så nu är jag förberedd på shopping. Yeah! Vi kommer att vara i London runt klockan 12 och då ska vi bege oss till Clink78 Youth Hostel där vi ska bo. Sedan ska vi till Picadilly Circus där vi får hitta på lite vad vi vill. Jag och tjejerna kommer troligen gå längs Oxford Street! Kommer bli så roligt. Finväder ska det vara imorgon också! Resten av dagarna är inte riktigt planerade, men vi kommer nog hitta på en hel del.
 
    Tänk att om 16 timmar så sitter jag på flyget mot London! Första gången på ett flygplan för mig också, en aning nervös alltså! Imorgon (eller inatt rättare sagt) så ska jag kliva upp klockan 3, halv 5 så åker bussen mot Arlanda och 10.20 lyfter flyget. 
 
    Kommer tillbaka ganska sent på torsdag kväll, så är nog tillbaka på bloggen på fredag! Ha en bra vecka! Det ska jag ha! 
 
Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0