Packar för fullt

    Två dagar kvar... snart sitter jag på flyget mot Spanien tillsammans Theres! Har packat en hel del nu, men det är ju helt omöjligt att packa för en hel månad. Det blir liksom, nämen den här måste jag ha med mig, den här också... åhh, den här måste jag ha med! Haha, bara den väger mindre än 23 kg så är jag nöjd!    
    Jag har gått och blivit förkyld nu precis innan jag ska flyga också, super-timing alltså, men jag får hoppas att det går bra att flyga ändå. 
 
 
Köpte bikinin på bilden inne på Lindex i onsdags. Höll på att få lite panik där ett tag då jag inte kunde hitta någon bra bikini, blev därför skitglad när jag hittade den här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0