On the road

    Nu är vi i Spanien och äntligen påväg till rätt destination! Idag så är det så svalt och skönt ute, och det är ju så vackert! Vi anlände i Malaga igår vid 19.30, hämtade baggaget och blev upplockade av viktor. Det var inte bara jag och Theres utan fyra andra också. Tydligen så var blev det ändrade planer för mig och Theres, vi skulle inte till Medina för att det hade varit någon tjej som hoppat av, och då hade de fått ändra om lite.
 
    Istället så fick vi då följa med i minibussen och lämna av de andra på deras praktikplatser, vilket tog några timmar. Jag och Theres fick spendera natten på ett Youth Hostel för att vi inte skulle hinna åka till det hotellet vi skulle. Och jag var nog ganska glad för det. Flygresan hade inte gjort mig gott, Större delen av tiden så kändes det som om någon borrade in knivar i öronen på mig. AJJ! Detta resulterade att jag inte mådde så bra i minibussen.
 
    Men nu mår jag mycket bättre och ser fram emot att komma till vårat hotell där vi ska jobba! Det är ett fyrstjärningt hotell som ligger upp i bergen! Ska bli spännade att se! Just nu så är vi i minibussen och är framme om en halvtimme. vi har nyss stannat på en liten spansk bar och druckigt god färskpressad apelsinjuice!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0