No ordinary Midsummer

    Hejsan! Jag tar nu och önskar glad midsommar, haha, dock lite sent. Jag har inte suttit mycket vid datorn de senaste dagarna så det är anledningen. Firat midsommar har vi inte gjort på vanligt sätt iår. Mitt och Theres kvällsnöje på midsommarafton var att sitta och titta på Sherlock med cheesecake och päron.
    Igår jag vi oss ut på någonting som jag inte var beredd på. Vi följde med en som jobbar här, Belén och hennes familj, till stranden. Vi skulle åka med henne i bilen en bit och sedan låna cyklar och cykla sista biten. Men grejen var att det var ungefär som ett cykellopp, inte en tävling, men det var ungefär 350 stycken som cyklade och alla hade var sitt nummer. Haha, och där kommer jag i sandaler mitt i ett hav med tighta cykelbyxor. 
 
Framme på stranden var det sjukt vackert, men vi hade inte tid för att bada och sola som jag hade hoppats.
 
 
    Vid 8 tiden var vi tillbaka där vi började, på en fotbollsplan, där det bjöds på macka och dricka. De hade dessutom en utlottning av paket genom att dra bland allas nummer nummer. Jag hade 290 och Theres 289. Haha, Theres lyckades vinna, men Beléns son fick gå fram och hämta den. Så Theres kom hem med en tröja!
 
 
    På tillbakavägen så stannade vi hos Belén och åt lite kvällsfika. Spanjorer vet verkligen hur man bjuder på mat. Mackor, chips, ost, jordgubbar, juice och yoghurt. Göttis. Idag och jag något otroligt ont i rumpan efter cyklingen! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0