Hotel Medina Sidonia, here I come!

    Trots att min förkylning nu har gått över till ont bihålerna, öronen, huvudet och feber så är jag så sjukt taggad! Imorgon så åker jag! Tror inte jag riktigt har förklarat hur det kommer sig att jag ska åka till Spanien i en månad. Det är en grej som skolan ordnar, då alla steg 4- elever i moderna språk fick chansen att åka iväg och jobba på ett hotell i t.ex. Spanien, det beror ju på vad för språk man läser. 
    Jag och Theres ska vara på ett hotell i Medina Sidonia (hotellet heter "Hotel Medina Sidonia") som ligger ungefär 2 mil från Cádiz. Vi trodde att det skulle vara närmare Malaga men så var det inte. Men vi flyger till Malaga Airport och blir sedan skjutsade till dit vi ska.
 
    Här är två bilder på hotellet, och den sista bilden är ett område som ska ligga i närheten. Eller det kanske är i det området hotellet ligger? Jag vet inte, jag har inte riktigt koll. Men fint ser det ut att vara! Hoppas det uppfyller mina förväntningar!
 
 
    Skulle kunna visa fler bilder, men jag tror jag faktiskt vill visa bilder som jag själv kommer ta! Förhoppningsvis så kommer jag kunna använda Wifi och uppdatera er lite om vad som försiggår i Medina Sidonia. Mycket jobb kommer det nog bli, men en massa kul också!
 
    Nu ska jag packa de sista sakerna, och sen jag väl försöka sova. Haha, hur det nu ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0