another w.i.p.

    Är fast besluten på att rita klart det här porträttet innan jag drar iväg till Spanien på måndag. Är rätt så säker på att det inte kommer bli mycket ritande i Spanien, men jag tar nog med mig skissblocket och några pennor ändå, vem vet, jag kanske får lust att teckna av något vackert hus därborta. 
 
    Frågan är hur jag ska hinna klart med denna teckning. Imorgon så ska jag iväg till Gävle för att köpa några saker som behövs till Spanien, och så borde jag verkligen plugga lite spanska... jag ska ju vara där i en månad, jobba på hotell, prata spanska... una chica muy nerviosa aquí!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

du är så jävla duktig!:o

2013-06-13 @ 21:22:13
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0