Two more days in the restaurante

    Just nu sitter vi uppe på hotellet, klockan 8 börjar vi jobba nere i restaurangen igen. Lördag och söndag är våra sista jobbdagar. På dessa kullerstensgatorna går vi varje dag, och här finns också restaurangen. Ska se till att knäppa några kort inne i restaurangen också, det har inte blivit av för jag brukar inte ta med mig kameran när jag jobbar. Men jag får göra ett undantag. Och vi måste absolut ta en gruppbild med alla de anställda här också! Det är ett måste innan vi åker!
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du har riktigt härliga bilder på din blogg! Väldigt inspirerande.

2013-07-25 @ 21:13:29
URL: http://www.magdov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0