past days

    Måste sluta att bara blogga på torsdagar känner jah... hah. Men det är så att jag slutar tidigt från skolan på torsdagar och då har jag faktiskt chansen att göra någonting annat än att bara komma hem, äta middag och sova.
 
 
    Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har stressat med ett engelska-arbete och fått tillbaka prov som jag inte varit nöjd med. För några dagar sen så gjorde jag en liten snabbskiss av Benedict Cumberbatch som ni kan se på andra bilden. Ska nog göra ett ordentligt porträtt av han också, men vi får se när det blir.
 
    Nu på kvällen har jag faktiskt skissat upp ett porträtt på en skådesspelerska. Hade tänkt försöka mig på att måla henne i akryl (hjälp!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0