last episode of 'house md'

    Fällde en liten tår ikväll när tv4 visade sista avsnittet av House. Som nog många vet, älskar jag ju verkligen den här serien (har ju till och med porträttet av Hugh Laurie i headern nu!). Jag började titta på House i somras och jag fastnade direkt. Sedan dess har jag nu sett alla åtta säsongerna. Så himla trist att serien är slut nu...
    Men det kunde faktiskt inte ha varit ett mycket bättre slut. Älskar House´s konversationer med sitt undermedvetna, det har ju varit en del sådana i tidigare avsnitt. Och i det här avsnittet så kom han ju till någorlunda frid med sig själv och Wilson.
 
 
    Nu sitter jag och funderar på vad tv4 har tänkt att visa nästa tisdag, för det står att det är House då också. Men jag VET att det här var sista avsnittet. Blir nyfiken om det är ett misstag eller om det är jag som missat något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0