guess the blogger! w.i.p.

    Nämnde för nån dag sen att jag hade skissat upp en skådespelerska som jag sedan skulle måla i akryl... och det gjorde jag. Grejen är att likheten försvann typ efter första lagret, så nu vet jag inte hur jag ska göra med den. Fortsätter troligen, men kör i någon annan riktining istället.
 
    Kort efteråt så började jag rita på ett annat porträtt, en bloggare den här gången. Ett ganska litet porträtt som bör bli klart ganska fort. Jag svävar lite på moln just nu när jag knappt har något skolarbete, och snart är det lov också! Så härligt! Lusten att sitta och rita och måla kommer verkligen tillbaka. 
 
Kan ni se vem det är?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0