when the clock strikes 12

    Är oerhört stressad just nu. Varför ska jag alltid lämna allt plugg till söndag eftermiddag? Tyckte att det här fotografiet på Jonnas gudomligt söta klocka passade bra i det här sammanhanget. Jag vill verkligen vara förberedd nu inför kommande kemi-provet på onsdag, men jag har knappt öppnat böckerna.
 
    Som tur var så hade jag lite flyt tydigare idag då jag skrev en hel bild-analys på ungefär en timme. Stolt or whaaat? Den behövde inte vara så lång, men är ändå förvånad att den blev klar så fort. Nu är det kemin som gäller.
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så bra blogg du har, lust att göra bloglovinbyte?
Kramisar<3

2013-04-18 @ 13:08:54
URL: http://michaanss.blogg.se
Postat av: Matilda Danielsson

Gud vad duktig du är på att rita, haha blev jätteimponerad! Tänkte själv sätta mig och rita lite nu :) La till dig på bloglovin förövrigt. Bra blogg!

2013-04-18 @ 16:00:10
URL: http://www.matudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0