22th

    Jag hade det fruktade matteprovet imorse, och efter mina tre timmars sömn inatt, så orkade jag inte ens grubbla över hur det gick. Inte ska man fråga vad andra svarat på den och den uppgiften heller, onödig ångest säger jag. Jag väljer att leva i ovisshet (som jag ofta brukar vilja) tills jag får provet i handen. 
 
    Efter provet så hade vi engelska där vi diskuterade boken Of Mice and Men. På Bild och Form lektionen så var det dags att prata om våra expressionistiska bilder, ni vet min senaste målning som jag visat? Vi skulle berätta om våra tankar och hur vi gått till väga, och det gick väl la bra. Man blir ju varm om hjärtat när man får lite extra beröm efter lektionens slut också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0