some progress on Hugh, w.i.p.

    Har ju som sagt ritat på en beställning i veckan, och nu är det killens jacka och bakgrunden kvar på den. Alltså ganska mycket, men det svåraste är över. Dock så kunde jag inte riktigt släppa taget om Hugh Laurie, så jag hann rita lite mer på den innan jag gick över till beställningen. Älskar hur levande han känns, det här kommer bli toppen!
 
 
    Annars så har jag slappat idag, haft lite ångest över hur fort lovet har gått, ätit tacos, druckit sockerdricka, ätit marabou och nu har hade jag tänkt återgå till att äta tacoships. Hah, undrar vad ni fick för bild av mig nu? Kan ju anmärka att kladdkakan jag gjorde i veckan inte blev den enda. Gjorde en till kladdkaka dagen efter och den är borta nu den också. Herregud, vad jag har gottat mig det här lovet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ahmen jag tror jag dör. Hatten av, Emma. Det är ett fantastiskt porträtt!

(och loven är väl till för det? Att samla energi (energi = ätbara saker) alltså? :) ).

2012-11-03 @ 00:14:15
URL: http://hellomiami.blogg.se
Postat av: Isabella

Gud vad duktig du är ! :O

2012-11-16 @ 22:45:50
URL: http://isabelllann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0